Page 103 - waia219
P. 103

‫מנהרות ופסי הובלה לזהב‬  ‫כניסה לתוך המנהרות‬                         ‫סופסוף יוצאים החוצה‬                            ‫בקתה של כורי פחם‬

‫אותך כליל‪ .‬ללא ספק אחד הטיולים המפתיעים ועוד‬    ‫הטמפרטורה צנחה ל‪ 56-‬מעלות‪ .‬התקדמנו לאט‪,‬‬       ‫על עקבותינו יצאנו בחזרה ממעמקי האדמה אל‬
   ‫חוויה מרתקת של קבוצת המטיילים הישראלים‪.‬‬      ‫רטובים על לשד עצמותינו‪ ,‬אך עדיין מחייכים‬      ‫האוויר החופשי‪ .‬זאת היתה חוויה מדהימה כמו מסע‬

‫מעוניינים להצטרף לטיולי הקבוצה‪,‬‬              ‫וצוחקים מהחוויה העוצמתית הזאת של הטבע‪.‬‬                           ‫בבטן האדמה וחזרה בזמן‪.‬‬
    ‫שלחו לנו אימייל ‪metaylimla@gmail.com‬‬
                                                ‫השביל הפך לנחל וכשהגענו לחניה גילינו שגם היא‬  ‫לאחר שיצאו התפקדנו ״כמו בצבא ״במספרי ברזל״‪.‬‬
        ‫הכתובת לתחילת המסלול ולחניה‬             ‫הפכה לאגם‪ .‬עלינו בזריזות לרכבים‪ ,‬התייבשנו עד‬  ‫לוודא שכולם יצאו מהמכרה‪ .‬בזמן שהיינו בפנים‬
            ‫‪Big Horn mine trail hike:‬‬           ‫כמה שניתן והתחלנו לנהוג חזרה הביתה‪ .‬בדרך‬      ‫מזג האוויר השתנה ובחוץ הרגיש כמו סתיו‪ .‬המעלות‬
                                                ‫כשירדנו מההר‪ ,‬הגשם פסק והשמש יצאה מההרים‬      ‫צנחו מתחת ל‪ 60-‬צלזיוס‪ ,‬רוח ועלים עפו לכל עבר‪,‬‬
    ‫‪Vincent Gap Trailhead, Azusa CA 91702‬‬       ‫והעננים‪ .‬בדרך הביתה חלפנו דרך העיר פלמדייל‬    ‫טיפות גשם גדולות התחילו לרדת‪ .‬המשכנו לצעוד‬
                                                ‫וקקטוסים גדולים של המדבר‪ .‬שעה לאחר מכן‬        ‫במצב רוח מעולה‪ ,‬שרים שירים‪ ,‬נהנים מהחוויה ואז‬
‫גל מאירי הוא חובב טיולים מושבע וצלם טבע מקומי‪.‬‬  ‫הגענו בחזרה לאל איי ולחמסין שחיכה לנו שם‬      ‫קדרו השמיים ענני גשם החלו לשפוך עלינו כמויות‬
   ‫ממקימי ארגון מטיילי ‪ ,L.A‬ובעל סוכנות ביטוח‬   ‫בסבלנות‪ .‬לך תספר עכשיו למי שישב בבית עם‬       ‫של מים שהפכו לחתיכות ברד גדולות‪ .‬התחושה‬
        ‫המשרתת את הקהילה הישראלית‬               ‫המזגן מהבוקר מחשש לצאת לשמש הקופחת‬            ‫היתה כאילו שמישהו זורק עליך אבני חצץ קטנות‬
            ‫בלוס אנג׳לס וקליפורניה‪.‬‬             ‫שבחוץ מאיפה בדיוק חזרת ואיך הגשם הרטיב‬        ‫מהשמים‪ .‬בשלב הזה חווינו חורף על פסגת ההר‬