Page 102 - waia219
P. 102

‫קבוצת המטיילים‬                                ‫תדרוך לפני יציאה לדרך‬                                                   ‫צמיחה מקומית מושכת בעלי חיים‬

‫בעקבות‬                                                                                                    ‫גל מאירי‬
‫מחפשי הזהב‬
                                                                                                     ‫צילומים‪ :‬גל מאירי ולריסה ניומן‬
‫ביום ראשון של תחילת החודש‪ ,‬בשיא גל החום שפקד את לוס אנג׳לס‪,‬‬
   ‫יצאנו לטיול רגלי אל מכרה זהב נטוש גבוה בהרי אנג'לס קרסט‬                                  ‫כשעה וחצי נסיעה מאל איי דרך העיר פלמדייל‬
                                                                                            ‫ואז בכביש צר ומתפתל שמטפס לעיירה הציורית‬
‫במנהרה צרה וחשוכה שהובילה אותנו אל בטן ההר‪,‬‬   ‫מספר פיתולים והגענו למכרה הנטוש של ‪.Big Horn‬‬  ‫של ‪ Wrightwood‬ואל תחילת המסלול שם נפגשנו‬
‫בדרך‪ ,‬מים מטפטפים מהקירות ונחל זורם לרגלנו‪.‬‬                                                 ‫במקום פסטורלי בלב יער של רדווד סקוויה אורנים‬
                                              ‫המכרה בנוי על צלע ההר מקורות עץ וברזלים‬       ‫ואלונים ענקיים‪ .‬מקום שבחורף מושלג‪ .‬הרים‬
‫לחלק מהחברים היו פנסי ראש והם הלכו מקדימה‬     ‫עבים שראו ימים יפים יותר‪ ,‬אבל לא יכולנו שלא‬   ‫גבוהים מכל עבר‪ ,‬מזג אויר נעים החברים במצב‬
‫והאירו לנו את הדרך‪ ,‬כך יכולנו לראות את סימני‬  ‫להתפעל מהבניה המסיבית ועצם העובדה ששרד‬        ‫רוח מרומם מוכנים לצאת לדרך אל המכרה של‬
‫החציבה בסלע וצמתים במנהרות שמובילות‬           ‫עד היום הזה וניתן להיכנס עמוק פנימה לתוכו‪.‬‬
‫לאיזורים אחרים במכרה‪ ,‬פסי מתכת שנועדו‬         ‫לאחר עצירה קצרה שניצלנו למנוחה‪ ,‬טיפסנו‬                                              ‫״ביג הורן״‪.‬‬
‫לעגלות נושאות סלעים‪ .‬לאחר הסיור במכרה חזרנו‬   ‫דרך אחת הנקבות של המכרה והתחלנו ללכת‬
                                                                                            ‫התחלנו לצעוד והגענו אל הנקודה הראשונה בטיול;‬

‫המשכנו לטפס בין העצים עם השביל שהוביל אותנו‬
                                                                                            ‫אל המכרה‪ .‬המראות בדרך היו משכרים של הרים‬
                                                                                            ‫ירוקים שמיים כחולים עננים ורוח אויר פסגות‪ .‬עוד‬

‫נוף הררי‬                                      ‫המסלול ביער הלאומי‬                            ‫בלוטי האלון‬